Цифрове телебачення для відділень Нової Пошти

«Нова Пошта» працює на ринку експрес-доставки з 2001 року. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» – лідер ринку, який забезпечує легкість доставки кожного клієнта – в відділення, поштоматі, за адресою. Компанія дає можливість тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Мережа «Нова Пошта» налічує понад 2800 відділень та почтоматов по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 й перевищила 174 млн. Іноземні підрозділу «Нова Пошта» працюють в Молдові і Грузії.

Завдання

Розгорнути рекламно-інформаційну систему в 70-ти відділеннях, c можливістю централізованого адміністрування, моніторингу та індивідуалізації розкладів і контенту в кожному відділенні.

Рішення

Серед різних вендорів обрана платформа, яка найбільше відповідала потребам замовника. Система повністю реалізована на серверах замовника і функціонує всередині корпоративної мережі з можливістю зовнішнього доступу. Для відображення контенту не потрібно зовнішніх модулів, медіа програвач вбудований в інформаційну панель. Термін реалізації проекту: 30 днів (розгортання, підключення та налаштування системи, навчання співробітників)

Результати

“Нова Пошта” володіє сучасним гнучким інструментом для взаємодії з відвідувачами. І хоча спочатку система планувалася, як іміджево-інформаційна, інтерес рекламодавців на стільки високий, що на сьогоднішній день 90% контенту займає реклама. Інвестиції повернулися протягом 6-ти місяців.

loading
+



    Please prove you are human by selecting the Flag.

    + Більше публікацій

    Також буде цікаво

    Усі публікації