Інтернет відправив безліч галузей промисловості в руйнівний ступор, і сектор роздрібної торгівлі не став винятком.
Тепер торговці звертаються до того самого інструменту, який змусив їх зайняти оборонну позицію, щоб стимулювати інновації, операційну ефективність і зростання. Згідно Zebra’s 2017 Global Retail Vision Study, продавці роблять ставку на Інтернет речей, зростаючу мережу доступних у вебі фізичних об’єктів, щоб в цифровій формі розширити магазини і утримати споживачів, що приходять оффлайн в епоху інтернет-магазинів.
Підприємці також звертаються до IoT, щоб модернізувати функції бек-офісу, спрощуючи і оптимізуючи їх операції ланцюжка поставок.
Отримання «Phygital»
Роздрібні продавці роблять упор на ряд «інтелектуальних» пристроїв IoT, оснащених датчиками і мережевими підключеннями, які збирають і обмінюються даними, щоб отримати «Phygital» (фіджітал), якщо можна так висловитися.
Ритейлери з універмагів, спеціалізованих мереж, супермаркетів і невеликих магазинів оцифровують свій досвід, щоб поліпшити обслуговування клієнтів, використовуючи такі зручності, як автоматична інвентаризація і персоналізовані пропозиції для покупців.
Наприклад, опитані продавці впроваджують різні платформи, наприклад, датчики, які відстежують рух споживачів по всьому магазину і маяки, які викликають пропозиції в магазині, і ставлять їх як основну мету їх технологічного бюджету.
І вони використовують ці технології IoT для досягнення своїх головних цілей персоналізації: знаючи, коли покупці будуть в магазині; знаючи, де знаходяться покупці; знаючи настройки відвідування їх магазину.
До 2021 року 75% магазинів будуть не тільки знати, коли конкретні клієнти знаходяться в магазині, але і зможуть налаштувати відвідування магазину персонально для них, виявило дослідження.
Управління інвентаризацією IoT
Але персоналізація досвіду покупців мало що значить, якщо больові точки, які довгий час заважали подорожі по магазину, все ще існують: наприклад, відстеження запасів продукції.
З цією метою роздрібні продавці вкладають значні кошти в розгортання рішень IoT в магазині, таких як датчики на полицях, автоматична інвентаризація запасів, а також камери і відеоаналітика. Мета полягає в тому, щоб надати в реальному часі моментальний знімок фактичного запасу в магазині – будь то на полиці або в складській кімнаті, для того щоб боротися з відсутністю продукції, як ключовим джерелом незадоволеності клієнтів, говориться в дослідженні.
Фактично, 65% опитаних рітейлерів планують інвестувати в автоматизацію та інтелектуальне зондування до 2021 року для управління запасами і відповідності планограмі.
Роздрібні продавці також впроваджують технології радіочастотної ідентифікації, щоб підвищити точність управління запасами продукції в багатоканальному роздрібному ландшафті, де споживчі покупки все частіше охоплюють фізичний, онлайн- і мобільний простори.
Технологія RFID, звана штрих-кодом нового покоління, дозволяє відстежувати продукт в режимі реального часу по всьому ланцюжку поставок. Дослідження показали, що технологія має потенціал для підвищення точності інвентаризації до 95%.
На додаток до розширення можливостей шопінгу і оптимізації роздрібних операцій, технології IoT від RFID-міток до маяків забезпечують отримання справжнього скарбу даних про споживчі переваги і структури покупок.
До 2021 року 75% роздрібних продавців планують запровадити RFID для автоматизації видимості запасів.
Роздрібні торговці пірнають в нього: вони використовують платформи IoT, щоб трансформувати в реальному часі дані, управляти видимістю у всьому ланцюжці поставок і подорожувати магазинами віддалено, щоб модернізувати їх операції для стимулювання зростання прибутку.
Шістдесят сім відсотків опитаних ритейлерів вже реалізували IoT, а ще 26% планують впровадити його протягом року. Чи є серед них ваш бізнес?