Чому компанії отримують більше вигоди від найму віддалених працівників?

10 хвилин

 

Використання традиційних офісних приміщень поступово відходить на задній план. Сучасні технології дозволяють нам миттєво зв’язуватися з будь-ким з будь-якого місця,  і разом з цим ми отримали змогу працювати звідки завгодно. Незалежно від того, вирішила компанія заощаджувати гроші, зменшивши використання офісних приміщень або скоротивши витрати на працівників на місці, – найм віддалених працівників зараз у тренді серед керівників, і це пояснюється багатьма причинами.

Ударна хвиля віддалених працівників може принести більше вигоди компанії, на відміну від  колег, що використовують традиційне офісне розміщення. Згідно з даними, отриманими SurePayroll, інтернет-провайдера заробітної плати, майже дві третини роботодавців повідомили про збільшення продуктивності праці серед своїх працівників, яким дозволено працювати віддалено.

Навіть віддалені працівники, що працюють на неповний робочий день, відчувають більшу задоволеність своєю роботою та власну важливість. У Вашингтоні, протягом чотирьох офіційних сніжних днів федеральні службовці, що працювали віддалено з дому, фактично заощадили організації суму в понад 32 мільйони доларів згідно статті NY Times, присвяченої зростанню популярності дистанційної роботи.

Давайте розберемо основні причини того, чому керівники отримують більше вигоди від своїх віддалених працівників:

 

Менша плинність кадрів

Надання працівникам можливості працювати віддалено часто призводить до кращого балансу роботи і особистого життя. На сьогоднішній день, за даними “Glassdoor”, 4 з 5 працівників більше цінують гнучкість на робочому місці, ніж офісні пільги, відшкодування витрат на навчання та навіть підвищення заробітної плати!

Зниження плинності кадрів у вашій компанії також сприяє зменшенню витрат, пов’язаних з заохоченням нових працівників. У 2015 році PGI Global Telework Survey провели опитування, згідно з яким 60% опитаних працівників заявили, що залишили б свою поточну офісну роботу на повний робочий день і перейшли б на віддалений формат співпраці з однаковою ставкою заробітної плати.

Підвищення рівня задоволеності у співробітників за допомогою таких можливостей, як забезпечення гнучкості на робочому місці, також означає меншу ймовірність отримання конфіденційної інформації співробітниками, які швидко йдуть з компанії через плинність кадрів.

Надаючи співробітникам більше того, чого вони хочуть (включаючи їх час), ви проявляєте лояльність, що їх надихає. А це є взаємовигідним способом підвищити продуктивність працівників та продуктивність компанії загалом.

 

Покращення морального духу та зниження стресу

За даними звіту Health Advocate, Inc. приблизно 30% працівників повідомляють про переживання “надзвичайного стресу” у своїй повсякденній роботі. Морально стресові працівники, як правило, потребують подвійних витрат на охорону здоров’я, на відміну від своїх колег. Підприємствам США це коштує в загальному близько 200-300 мільярдів доларів на рік у випадку втрати продуктивності. 

Якщо всі співробітники зможуть пропускати стресові робочі поїздки, уникати офісних проблем та розбірок, ділитися своїми ідеями в середовищі, де вони почуваються комфортно, тоді одразу стане зрозуміло, чому віддалені працівники відзначають 80-відсоткове зростання рівня морального духу за даними звіту PGI “The State of Telecommuting 2014”.

В дослідженні Harvard Business Review було виявлено, що 87 відсотків віддалених працівників відчувають тісніший зв’язок із колегами через використання відеоконференцій, аніж особистих зустрічей. G Suite – це набір інструментів Google для спільного використання документів, планування, відеоконференцій та презентацій – призначений для досягнення максимальної ефективності роботи віддалених працівників.

 

Масштабованість та керованість

Незалежно від того, чи ваша компанія новачок на ринку чи вже є великою організацією, ви, безсумнівно, плануєте ще більше зростати в наступні роки. Адаптація вашого робочого простору до віддаленого формату співпраці значно полегшує ваші зусилля, зменшуючи потребу в новій нерухомості, модернізації технічного забезпечення та спрощення налаштувань девайсів. 

Правильні робочі інструменти також відкидають проблеми безпеки у минуле, навіть коли віддалені працівники підключаються до громадських бездротових мереж або подорожують за межами країни. Наприклад, керування пристроями у Chrome Enterprise дозволяє компаніям дозволяти або заблокувати будь-які додатки або розширення, попередньо визначивши налаштування доступу та контролюючи серійні номери, статуси, останні дії, імена користувачів та місцезнаходження всіх пристроїв з одного місця. А стильні і зручні гарнітури Jabra покликані працювати цілий день без перебоїв вдома, в офісі або в дорозі.

Працівники отримують бажану гнучкість у прагненні працювати у своєму стилі (нічні сови, радійте!), не наражаючи себе чи компанію під віртуальний ризик. Часто подібна свобода дій може заохотити працівників до виходу за рамки своїх прямих обов’язків, що робить віддалене співробітництво вельми вигідним для роботодавців.

+ Більше публікацій

Також буде цікаво

Усі публікації